Il y a quelques semaines se finissaient les Cannes Lions et comme chaque année les campagnes digitales étaient nombreuses et ont déjà fait le tour du web avec par exemple British Airways, Volvo trucks, Pharrell Williams, …

Mais il y a des centaines de campagnes envoyées qui n’émergent pas vraiment sur le web, mais qui sont pourtant sont très créatives, pertinentes, …

Voici donc le Top 12 de ces cases digitaux shortlistés aux Cannes Lions 2014

APOTEK HJÄRTAT – BLOWING IN THE WIND

Samsung – THE SMART PHONE LINE

SwissCom – All eyes on the S4

Sony – BE MOVED HUB

Google & Lego – BUILD WITH CHROME

Tourisme Victoria – MELBOURNE REMOTE CONTROL TOURIST

The Akanksha Foundation – MESSAGE BARTER

Paw Justice – Animal Strike

Johnson & Johnson – Hello my name means

Brazilian Association of Organ Transplantation- Bentley Burial

Nike – The Sb App

 

National Geographic – Killing Kennedy

Cedric/c

Join the conversation! 1 Comment

  1. […] I read through an article by Cédric Cauderlier (@cedricc_be) on the 12 digital winners that I might have missed from Cannes this year I was very disappointed with the maturity of the executions – on the one had it feels like […]

    Répondre

Laisser un commentaire

About Cédric Cauderlier

Digital strategy & Co-founder @ Mountainview - Blogger - Digital Consultant - Keynote speaker & a lot of other digital things - Ex Danone & Accor

Category

Buzz, Videos